•~♡ Dream City Code ♡~•

•~♡ Dream City Code ♡~•

وبلاگ کدنویسی
•~♡ Dream City Code ♡~•

•~♡ Dream City Code ♡~•

وبلاگ کدنویسی

کد وبلاگ اهنگ don't let me down درخواستی



<!-- Start Code Music By : www.tempkade.ir -->
<p style="text-align:center;"><audio controls  loop preload="none" style="max-width:95%;"><source src="https://musicfeed.ir/files/2020/03/The-Chainsmokers-ft.-Daya-Dont-Let-Me-Down-musicfeed.ir_.mp3?128kb" type="audio/mpeg">مرورگر شما از Player ساپورت نمی کند</audio></p>
<div style="display:none;"><h2><a title="ساخت آنلاین کد موزیک" href="http://www.tempkade.ir/">ساخت کد موزیک</a></h2></div>
<p style="text-align:center;"><a title="ساخت آنلاین کد موزیک" href="http://www.tempkade.ir/tools-make-code-music/" target="_blank" rel="nofollow">ساخت کد موزیک</a></p>
<!-- End Code Music By : www.tempkade.ir -->

(موقت)

من این همه زحمت میکشم!حجم و گیگم و مهمتر از همه وقتم رو پای طراحی این کدها میزارم!

اون وقت با اسم فیک میاین به من توهین می کنید؟اینجا بلاگفا نیست:/ هرچند اسم تغییر بدین بلاگ اسکای

ای پی شما رو شناسایی میکنه:)

من حتی برای کارهای موردعلاقه خودمم وقت نمیکنم به خدا:(

و شما حق ندارید اینجوری باهام رفتار کنید:)

من دست تنها نمیتونم این همه سفارش رو اماده کنم

من سفارشات عقب مونده رو اماده می کنم ولی سفارش دیگه تا چند هفته یا ماه قبول نمیکنم

و با دل خودم و با علاقه خودم از این به بعد طراحی میکنم!

ولی نگران نباشید کارم رو جوری انجام میدم که کد مورد نظرتون رو داشته باشید و نخواید سفارش بدید

فعلا

ولکام میراکلسی

مال چندمـــاه پیشه://

استفاده کردین خبر بدین:)

ورود با شکوه+ولکام کیوت انیمه ای

سلام سلام.-.

خوفین؟مرسی منم خوفم._.

خاب بلخره این غیب طولانی مدتم تمام شد و از امروز قرارع کلی بترکونم^^

سفارش دارین درخدمتم اوشملا*-*

اینم یه ولکام در کنار ورود با شکوهم=-=

استفاده کردی ندا بده عشقولکم:)

کد نویس جدید ._.


هایی ^-^
خوب من لونا گلکسی هستم *-*
کدنویس و ادیتور بیدم 
کدنویسی رو حرفه ای بلدم قالبام بدنیستن :)
گفتینوم:بکلیک
مرسی از اریسا چان که نویسم کرد امیدوارم کدای خوبی رو بهتون بدم
و ازشون راضی باشید ^^